Aangekomen!

3 september 2019 - Qingdao, China

Haaaa luitjes, ik ben zojuist goed aangekomen in het hotel. En best een luxe kamer mag ik wel zeggen. Alleen het uitzicht is niet echt je van het! De badkamer heeft beter uitzicht op de slaapkamer... hahahhahahahaha...

De reis ging goed, al moest ik Guangzhou met de overstap wel rennen om mijn aansluiting te halen. Die douane en veiligheidscheck duurt zooooo lang daar. Gelukkig was ik op tijd, zelfs nog eerder dan de groep uit Duitsland, die eigenlijk eerder zouden aankomen. De ontmoeting was weer gezellie natuurlijk, de meesten ken ik wel. Leuk! Moet zeggen dat ik wel blij ben dat het alleen reizen voorbij is. Niet echt gezellie, maar ook best spannend. Zeker in dit soort landen om dan over te stappen. Maar gelukt en zelfs nog een beetje kunnen roesslapen. Met mijn oordoppen gelukkig in, want er was een klein kind 3-kwart van de nacht constant aan het janken. Kwam zelfs door de oordoppen heen. Maar dan wel gedempt... hihi... niet op focussen... dat lukte!

Ik werd met Liqin, die vanuit Bangkok was overgevlogen, opgehaald door de broer en schoonzus van Qingbo. En dan nog een end reiden naar dit hotel. Vlakbij de bergen van Qingdao. We zijn benieuwd... Ik hou het kort nu, ga ff lekker douchen en me omkleden. We verzamelen straks in de lobby en gaan dan lekker uit eten. Bah... zal vast niet zo lekker zijn hier.

Hierbij even wat foto's dus... en tot laterrrrrr...

IMG_3062IMG_3104IMG_3110IMG_3112

1. Hanneke:
    Geniet ervan Jolanda!
    (Leuke badkamer)
  2. JO zelf:
    4 september 2019
    Ja lachen hè? Zeker als je niet in je eentje bent... hahahahaha... maar dat ben ik wel. Lekker mijn eigen kamer.
  3. Mick:
    3 september 2019
    Fijne tijd daar in China! Hoop dat je nog iets meer te zien krijgt dan hotelkamers :)
  4. JO zelf:
    4 september 2019
    hihi... ja hoor... komt goed. Wel lekker geslapen in de hotelkamer moet ik zeggen. Was ook wel ff nodig... :) Straks lekker weg naar de oude stad.
  5. Thea Buijtendijk-van Dongen:
    3 september 2019
    spannend hoor. super avontuur zo ver weg