Kan weer schrijven, alleen later

11 september 2019 - Zhengzhou, China

Deze reislogger was totaal geblokkeerd, ik kon het wel zien maar niets meer uploaden, ook niet schrijven. Maar blijkbaar kan ik nu wel verhalen posten. De test is zojuist wel aangekomen als het goed is. Dus vanavond doe ik nog een poging dan met schrijven. Dus helaas even zonder foto's en filmpjes. Sorry... we zijn hier in China, daar werkt alles anders.

We zijn een dag naar de tempel en grotten met buddha's geweest en gisteren zijn we bij de TCM Universiteit geweest en in de middag naar een ziekenhuis waar ze mensen behandelen op de natuurlijke manier. Zo bijzonder allemaal... maar daar dus hopelijk later meer over te lezen. We gaan het zien. Dus als jullie even niets zien, dan weten jullie dat dit geblokkeerd wordt hier. Ik blijf proberen.

Nu gaan we weer een dag volop weg. Het regent alleen nu, dat is dan wel weer jammer. :)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lucy Brand-Wesselink:
    11 september 2019
    Het is gelukt hoor. Ik kan alles lezen. Je bent flink aan het hardlopen, je lijkt bijna een amerikaan die even europa doet😘 maar zo te lezen geniet je enorm. Veel plezier
  2. JO zelf:
    11 september 2019
    Goed dat je reageert, dan weet ik zeker dat het weer aankomt. Heb zojuist het vervolg geschreven. Morgen weer verder, dan over de TCM Universiteit en het ziekenhuis waar we geweest zijn... Weer veel nieuwe indrukken opgedaan vandaag. Ja, het is zeker hardlopen, maar ook enorm interessant allemaal en leuk. Lena en Qingbo laten ons veel beleven. Er gaan vele deuren door hun open.