Op weg naar China

2 september 2019 - Schiphol, Nederland

Ha luitjes... nou... het is zover! Ik ben onderweg en zit nu op Schiphol... probeer zo een filmpje te downloaden. Kijken of dat lukt. Het is een tijd geleden dat ik op Schiphol was geweest. Bizar! Wat is er veel veranderd. Alles is geautomatiseerd... echt alles! Tot aan de douane toe. Ben benieuwd hoe ik straks het vliegtuig in ga... hahahahahahah...

Afscheid nemen vanmorgen was niet leuk natuurlijk. Mijn 2 kanjers ga ik enorm missen. Traditiegetrouw afscheid genomen met een borrel.

IMG_0036

Maar... ik heb er zin in. Nu bij de gate... tot in China.

IMG_0037

En in vliegtuig nu. Gogogo...

9282A9F2-07D1-4D7F-BE93-6D7DF2E651C0B7A5AAD4-DEB4-4B3F-93A7-59A693EEC956

3. Ingrid de kovel:
    Veilige vlucht schoonzus
  4. JO zelf:
    4 september 2019
    Is gelukt... gelukkig... wel lange reis. Gisteren onwijs lekker gegeten en nu na ontbijt gaan we zo naar de oude stad.
  5. Ronie Baank:
    Goede reis.
  6. Thea Buijtendijk-van Dongen:
    2 september 2019
    hele goede relaxte vlucht toegewenst hoor
  7. Raymond:
    2 september 2019
    Geniet ervan poepie. Ik zal het huishouden wel draaiende houden 😥
  8. JO zelf:
    4 september 2019
    Je hebt het maar zwaar jij... rakker. Ik mis jullie wel hoor; mijn mannen. Geef Vino maar extra veel knuffels van mij. En neem er zelf ook 1 :)
  9. JO zelf:
    3 september 2019
    Bedankt voor jullie reacties... leuk!
  10. Ingrid de kovel:
    4 september 2019
    Ook veel foto’s maken he schoonzus lekker genieten en je mannetje komt snel naar je toe .
  11. JO zelf:
    6 september 2019
    Nou, vind je het hier al niet genoeg Inkie? Hihi... maak je geen zorgen, ik heb er nog veeeeeel meer. En heel veel filmpjes.
  12. Ingrid de kovel:
    6 september 2019
    Vind het heel leuk om je filmpjes te zien zo blijven we een beetje op de hoogte van jouw reis
  13. JO zelf:
    6 september 2019
    Dank je... ik doe mijn best. Voor mij ook handig om later terug te lezen en foto's en ongesneden filmpjes te zien.
  14. Ingrid de kovel:
    6 september 2019
    Ook de groeten van je favoriete zwager AAD welterusten en hier is het niet erg lekker dikke kus van ons
  15. JO zelf:
    7 september 2019
    Lief... groetjes terug. Je bedoelt het weer daar. Ja hier is het bloedheet. Dus ja... het is het of het ander. Geef mij maar het een.
  16. Ingrid de kovel:
    11 september 2019
    Nou het gaat opschieten hoor nog maar een paar nachtjes slapen en dan komt je mannetje . Je zal wel leuke leerzame weken gehad en veel gezien maar toch wel lekker als hij komt toch . Nou veel keizer en de groeten van ons 💋
  17. JO zelf:
    12 september 2019
    hoi hoi... jazeker, ik kijk ernaar uit. Spreek en zie hem en Vino elke dag via Skype. Dat is wel heel fijn, om elkaar zo te kunnen zien/spreken. Misschien spreken we elkaar morgen wel zo als hij Vino komt brengen :). Ik mis dat ventje zo en mijn andere ventje ook enorm. Hij is volgens Raymond nog aanhankelijker nu ik weg ben. Dus geef hem maar extra kroeltjes.
  18. Ingrid de kovel:
    12 september 2019
    Hij komt vino rond 2 uur brengen maar ik werk van 1 tot 8 maar Aad is thuis . Ray komt wel effe langs op mijn werk om gedag te zeggen . Je weet dat vino niets te kort komt bij ons . Van het weekend wordt het hier heerlijk weer 24 graden dus lekker in de tuin zitten . Nou ik ga verder met werken . Geniet van je mannetje als hij komt en voor vino wordt goed gezorgd . Doei doei
  19. JO zelf:
    14 september 2019
    Hoi hoi, ja dat weet ik. Heel lief, ik weet dat hij goed verzorgt wordt en aandacht krijgt. De lieverd is toch een beetje van slag begrijp ik. Niet gek ook, vanaf dat hij bij ons is hij nog nooit zo lang van mij weg geweest. Voor mij ook echt wennen, mis hem. En ja, mijn andere lieverd komt nu snel naar me toe, al is hij nog wel even onderweg en met tijdsverschil is dat pas hier overmorgen. Vandaag hebben we een vol programma met bezichtigen. Heb maar niet gevraagd waarheen, want dat kan hier nog wel eens veranderen... hihi... we gaan het beleven. Bedankt hè en geef hem maar een dikke knuffel. ***
  20. Ingrid de kovel:
    14 september 2019
    Nou vino heeft vanmorgen een wandeling gemaakt van 2 en half uur is bij de voetbal wezen kijken . Hij is nu in coma hihi . Heeft gisteren goed gegeten . Nou veel plezier vandaag en wij gaan nu boodschappen doen . Dikke kus 💋